Veel verder, eindelijk een echte computer - Reisverslag uit Georgetown, Australië van Appie en Agniet Jong - Swart - WaarBenJij.nu Veel verder, eindelijk een echte computer - Reisverslag uit Georgetown, Australië van Appie en Agniet Jong - Swart - WaarBenJij.nu

Veel verder, eindelijk een echte computer

Door: Agniet

Blijf op de hoogte en volg Appie en Agniet

20 December 2008 | Australië, Georgetown

He he, eindelijk na Stanley een computerstation gevonden dat niet bezet was. Hele mooie routes gedaan, en nu eindelijk een computer waar ook bluetooth op zit en waar de foto's op gezet kunnen worden. Even in het kort de route: van Stanley naar Cradle Mountain gegaan en in het Nat. park geslapen. Doorgegaan via Zeehan en zo naar Strahan, waar we 2 dagen gestaan hebben op het Caravan Park. Dag 1 hebben we een traintour gedaan met een historic train (zie foto's) en dag 2 een boottocht, o.a. naar Port Maquairie, de ruines van de oude gevangenis van de colonial times.
Via Queenstown daarna naar Derwent Bridge gegaan, een koud stukje in the middle of nowhere.

Dat even in heel korte vogelvlucht, eerst weer even wat foto's erop zetten.

C U in a minute folks!! Love A&A

• 20 December 2008 - 13:10

Susan En Syb:

he a&a leuk dat jullie foto's doormailen maar wij kunnen ze niet vinden en dus ook niets zien hoe kan dit???????zijn benieuwd!!!!!

• 20 December 2008 - 20:52

Ineke:

Hoi appie en Agniet, gelukkig weer wat nieuws van jullie. Jammer dat de foto's niet lukken, maar dat komt later wel.
    Met Carla had je wel sms berichten, zo ze mij vertelde. Het Charles Dickens verhaal afgelopen donderdag was heel mooi. De muziek werd uitgevoerd door De Bazuin - een blaasorkest [bekend van simmer2000] Rients Gratema was de verteller van het hele verhaal. Rinze Westra had de rol van Scroog. Lenie Dijkstra deed steeds de andere figuren en ook de stemmen van de geesten. Steeds muziek tussen de v ertellingen door. Die band was super!
    Een lange zit in de kerk en na afloop een houten kont, maar het was de moeite wel waard.
    Het is nu zaterdagavond 20 december. Christiaan zit natuurlijk op de computer{verslaafd]. Morgen moet ik zingen in de Martinikerk bij een kerstconcert van Jan Brens in een gelegenheidskoor. We hebben 2 keer gerepeteerd
    en ik hoop dat het goed gaat. Christiaan gaat dinsdag voor de kerst naar Rosanne en Andy.
    Tweede kerstdag ga ik ook daarheen en gaan we daar de kerstwandeling doen, was vorig jaar ook leuk. We wensen jullie daar - weer op het "vaste land"hele goede kerstdagen toe!!!
    Veel liefs en groeten, ook van Ma Jaarsma.