Koud op Tasmanie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Appie en Agniet Jong - Swart - WaarBenJij.nu Koud op Tasmanie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Appie en Agniet Jong - Swart - WaarBenJij.nu

Koud op Tasmanie

Door: Agniet

Blijf op de hoogte en volg Appie en Agniet

10 December 2008 | Australië, Sydney

Goedenmorgen, goedenacht, voor julli 00.45 en voor ons 10.45 u woensdagmorgen. Na een superwarm en vochtig Maleisie nu een koud Tasmanie.Eerst in Melbourne de camper opgehaald en toen gelijk door naar de ferry naar Tassie. De camper was brandnew, het is echter niet ons Dehlertje. Ff wennen dus. Toen 's avonds op de ferry waar we een cabin hadden. We slapen overigens een gat in de dag, supermoe allebei, dus volgens mij rusten we wel uit. Aussie is verder wel heel mooi groen. Angekomen op Davonport zijn we gelijk doorgereden en hebben een VVV bekeken in Wynyard met oude auto's en info gekregen. In de omgeving nog wat rondgereden maar het was koud en nat, dus toen doorgereden naar Stanley, waar we boven bij Stanley the Nut nog even gesproken hebben met een Belgische die geemigreerd was. In Stanley logeren we nu, ik zit bij de backpacker te internetten, zometeen weer op weg naar Queenstown. We'll keep you posted, folks! L.o.l. A&A

• 10 December 2008 - 10:57

Syb En Susan:

he A&A,net als bij jullie is het hier ook nat en koud.Overdag 3-5gr.en s'nachts 0.Verder alles goed hier, ook met mikkie.

• 10 December 2008 - 15:42

Willem En Hilly:

Hee luitjes leuk van jullie wat te horen van down onder fijn dat jullie het naar je zin hebben. nou ik heb de camper weer in ijlst staan apk gekeurd kunnen we weer verder opbouwen, hopelijk horen we snel weer wat van jullie groetjes van ons hoi.

• 10 December 2008 - 16:26

Inekejaarsma@gmail.:

hoi appie en agniet. Heel fijn om steeds wat van jullie te horen en te weten waar jullie zijn. Geniet maar lekker en vooral uitrusten!!!!
    groeten en dikke kus van
    Ineke en Christiaan.

• 17 December 2008 - 16:33

Ricardo En Linda:

Beste Appie en Agniet ,
    Hoe is het verder met jullie , en hopen dat jullie snel weer terugkomen ,
    Groetjes en veel liefs
    Linda en Ricardo

• 17 December 2008 - 18:40

Ineke:

Hoi Appie en Agniet, ik hoop gauw weer wat te horen na 10 dagen geen bericht. Hoop dat het allemaal naar wens gaat. Carla en ik zullen morgen [18 december] in
    Leeuwarden naar een kerstvoorstelling van Oliver Twist. Dit is vanuit haar werk geregeld. Het weer was de afgelopen dagen best wel koud. Gisteren en vandaag dikke mist. We hebben vorige week even wat sneeuw gehad, maar dat was meer natte sneeuw en dus zo weer weg. Het zal bij jullie wel wat warmer zijn dan jullie eerste dagen op Tasmanië. Volgende keer kunnen we jullie al een goede kerst wensen!
    Nou, doei maar weer.