Facebook en de rest - Reisverslag uit Sydney, Australië van Appie en Agniet Jong - Swart - WaarBenJij.nu Facebook en de rest - Reisverslag uit Sydney, Australië van Appie en Agniet Jong - Swart - WaarBenJij.nu

Facebook en de rest

Door: Agniet

Blijf op de hoogte en volg Appie en Agniet

01 Januari 2009 | Australië, Sydney

Gisteren ook natuurlijk met Aussies gesproken en een uitnodiging voor Facebook gekregen, de australische versie van Hyves ongeveer. Ze heeft daar gelijk van alles op gezet en dan kan er weer uitgewisseld worden.

Dus luitjes met de gluhwein, over een paar dagen kan er weer van alles op het internet gezet worden en gezien de temp thuis zetten we eerst maar de foto's op de computer. Hebben jullie het vuurwerk nog aan kunnen krijgen met de vorst.. haha. Straks piepen we wel anders.
Nu nog even Hyven en kijken op Marktplaats, dat hebben we ook nog niet gedaan. Nogmaals, voor iedereen die dit leest en ook voor anderen, een heel gelukkig, voorspoedig gezond en fijn 2009 gewenst van Appie en Agniet

• 01 Januari 2009 - 21:01

Annelies,H&S:

De schaatsen zijn geslepen dus jullie kunnen meteen los.
    We halen jullie a.s. zaterdag weer op.We staan tussen 08.15 en 08.30 bij de aankomstpassage waar je niet mag parkeren maar wel passagiers snel mag laten instappen. Een hele goede terugvlucht en tot dan.

Groetjes van Annelies,Henk en Sydney

• 01 Januari 2009 - 22:10

Syb En Susan:

He A&A
    Ook van ons Folle Lok en Seine voor jullie in 2009.We hebben nog geprobeerd te bellen net voor 24.00 bij jullie maar lukte helaas niet.Dat wordt zaterdag voor jullie ijsmuts op en handschoenen in de buurt.het zal een grote overgang worden van 25 gr naar 0 gr.A&A een goede retourvlucht en hopen jullie zaterdag thuis te verwelkomen.
    gr syb en susan and kids