De reis verder - Reisverslag uit Georgetown, Australië van Appie en Agniet Jong - Swart - WaarBenJij.nu De reis verder - Reisverslag uit Georgetown, Australië van Appie en Agniet Jong - Swart - WaarBenJij.nu

De reis verder

Door: Agniet

Blijf op de hoogte en volg Appie en Agniet

20 December 2008 | Australië, Georgetown

De reis van Derwent Bridge vervolgd naar New Norfolk, toen naar Hobart en geslapen in 7-mile Beach. Van daaruit terug naar Hobart, ff shoppen, en toen door naar Port Arthur (ja, Arthur, ben even langs geweest) en daar op ons dooie akkertje het hele historic town met the old historic prison bekeken in 2 dagen. \

Dag 10 in Triabunna gelogeerd en natuurlijk lekker rondgehobbeld, en daarna door via St. Helens naar Scottsdale, waar we een free campingspace hadden vannacht. Nu dus in Georgetown en omgeving. Overmorgen weer terug op de boot.

Ze zijn meestal nog wel een beetje achter met de electriciteit zo ook met de internet verbindingen. De echte verhalen komen nog wel, zoals ziek op Bruny Island van de vis in de salade, yeakkk!!!!en daardoor een hele dag naar de knoppen.

Ook een heleboel leuke mensen ontmoet, die verhalen volgen ook nog wel, aussie's die retired zijn en aan het reizen, Aussie's die gewoon een jaartje onderweg zijn, het kan allemaal. En wij maar watertanden...

Ondertussen probeer ik nog wat foto's op het net te krijgen van door de tijden heen.

Hopelijk is alles verder goed met iedereen, heel leuk om de berichtjes te lezen. De ontvangst met tv en mobiel is niet altijd even goed, dus zo maar. Als we aan het mainland zijn dan wordt het vast beter.

Everybody, tot gauw. Dikke tuut van Appie en Agniet

• 20 December 2008 - 13:05

Susan En Syb:

we zitten net heerlijk aan de gluwhein gebracht door de kerstman en zijn vrouwen.de kerstboom en stal wordt opgetuigd en de kids zijn at home.het weer is evenals bij jullie erg wisselend,maar de winter is in aantocht met de kerst vorst zegt Piet P.micky eet trouw zijn hapjes op en verwelkomt mij erg hartelijk wanneer ik het licht aandoe.wij wensen jullie een goede reis op het vaste land met de aussies .noflike kryst en in lokkich nijjier.groetnis ssht(e)sjj.

• 20 December 2008 - 18:21

Willem En Hilly:

Hoi jammer van de internet verbindingen maar de foto,s en verhalen komen later wel zoals je al zij blij weer iets van jullie te horen, ook jammer van die bedorven vis. Maar jullie zijn toch ook aussie,s die retired aan het reizen zijn toch ? Alvast een hele fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling toegewenst groetjes willem en hilly.

• 20 December 2008 - 20:42

Annelies,H En S:

Hoi A en A,

How nice to hear fom the two off you. Isn't Tasmania magnificent??
    Overhere everything is o.k.
    Hope you'll have a great stay on the Spirit of Tasmania and wish you a pleasant and save trip on the mainland.
    Have a great Chrissie and looking forward to your next "letter"

Annelies,Henk en Sydney