Foto's wat door elkaar maar er staat wat op. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Appie en Agniet Jong - Swart - WaarBenJij.nu Foto's wat door elkaar maar er staat wat op. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Appie en Agniet Jong - Swart - WaarBenJij.nu

Foto's wat door elkaar maar er staat wat op.

Door: Agniet

Blijf op de hoogte en volg Appie en Agniet

23 December 2008 | Australië, Sydney

Hi allemaal, eindelijk is het ons gelukt wat foto's te plaatsen. Op het moment zitten we in Alexandra, ca. 80 k. boven Melbourne. Het regende toen we aankwamen, inmiddels is het hier in de vallei opgeklaard en het zonnetje schijnt nu weer. ca 25+ C. De laatste nacht op Tasmanie vlak bij de pier geslapen, Abel Tasman Caravan Park, konden we de boot mooi zien vertrekken en 's morgens aankomen.

• 26 December 2008 - 20:55

Ineke:

Hoi Appie en Agniet, hoe hebben jullie de kerstdagen doorgebracht?
    Weer lekkerder warmer weer in Australië denk ik.Hier in Nederland hebben we dagen met lichte vorst 5-6 graden onder nul. Lekker droog en gezond weer overdag. Vandaag heb ik in Sint Nic. met Andy en de kids de jaarlijkse kerstwandeling gelopen, er was veel animo hiervoor. Na de wandeling even lekker Chinees gegeten met z'n allen. De verwachting voor de komende nachten ook nog wel vorst, dus menig schaatsliefhebber krijgt alweer de kriebels natuurlijk. Carla mailde mij dat ze Andre Rieu geboekt heeft voor eind augustus volgend jaar!
    Ik wens jullie een mooie voortzetting van de reis en maar weer de groeten van ons. Doei Ineke.

• 31 December 2008 - 15:20

Ineke:

Hoi Appie en Agniet, We wensen jullie een gelukkig en gezond 2009!
    Gaat het reizen nog naar wens? Het is nu woensdagmiddag 31 december. Jullie hebben het vuurwerk al gehad en bij ons moet het nog. Overdag ook al veel geknal van de jeugd natuurlijk. Christiaan en ik gaan bij oma het oude jaar uitzitten. Ook van haar de hartelijke groeten. Doei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!