Van KL naar Melbourne en door naar Auckland - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Appie en Agniet Jong - Swart - WaarBenJij.nu Van KL naar Melbourne en door naar Auckland - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Appie en Agniet Jong - Swart - WaarBenJij.nu

Van KL naar Melbourne en door naar Auckland

Blijf op de hoogte en volg Appie en Agniet

03 December 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur

Dat is dus straks. Eerst nog even een nachtje slapen. Trusten allemaal voor over een uurtje op 5.

• 04 December 2015 - 17:58

Hilly:

Yeh, petronas twin towers! En het paleis, leuk leuk. Intussen in Melbourne volgens ons lijstje op het prikbord ;) 30 graden klinkt niet verkeerd! Jammer dat het eten tegen viel in KL. Wel veel gedaan daar in korte tijd! Zaten er nog steeds zoveel apen op die trappen omhoog naar de tempel? (Die er op uit waren om in tassen te graaien en flesjes drinken af te pakken)
    En Sinterklaas in Auckland dus..... Of kennen ze daar alleen Sante Claus?
    Hoe dan ook, veel plezier!
    Willem en Hilly

Appie en Agniet

Dol op verre reizen maar ook dichterbij met eigen buscamper. Maken graag van alles mee op reis en zijn vooral benieuwd naar locals, waar we ook zijn.

Actief sinds 18 Okt. 2008