Nieuw Zeeland uit - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Appie en Agniet Jong - Swart - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland uit - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Appie en Agniet Jong - Swart - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland uit

Door: Agniet

Blijf op de hoogte en volg Appie en Agniet

04 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Ola, weer een stuk verder in de tijd. We zijn nu in Sydney en het regent pijpenstelen.

Maar even terug in de tijd. De laatste dag in Christchurch was erg leuk. Op een Johns Road camping de laatste nacht doorgebracht waar de avond weer de nodige leukigheden met mede gasten beleefd hebben. De volgende ochtend was schoonmaken, inpakken en klaarmaken voor de reis.
Er was nog wat tijd over die we gespendeerd hebben op een market. Daar nieuwe Nederlandse vriendjes gemaakt bij de Amsterdamse poffertjes kraam. Lekker hoor!
ook gelijk adresjes voor Hawaï meegekregen. Een leuk afscheid van Nieuw Zeeland.

• 04 Januari 2016 - 09:52

Carolyn:

Happy New Year!! Veel plezier in mijn geboortestad Sydney, give them my love!
    Hier is het weer maandagochtend, 4 januari 2016: het regent hier ook de hele dag met een beetje natte sneeuw. Veel liefs van ons alle3, Carolyn, Charlotte&Louise

• 04 Januari 2016 - 11:10

Simone:

Hallo a en a !

Dat klinkt allemaal goed! een goede reis! Wij werden vanochtend wakker met een mooi laagje sneeuw buiten! Nu regent het weer helaas...

Groetjes Simone en Jeroen