Toch Mount Cook, en Christchurch - Reisverslag uit Lake Tekapo, Nieuw Zeeland van Appie en Agniet Jong - Swart - WaarBenJij.nu Toch Mount Cook, en Christchurch - Reisverslag uit Lake Tekapo, Nieuw Zeeland van Appie en Agniet Jong - Swart - WaarBenJij.nu

Toch Mount Cook, en Christchurch

Door: Agniet

Blijf op de hoogte en volg Appie en Agniet

01 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Lake Tekapo

Ja, het is gelukt! Mt. Cook gehaald, prachtig mooi weer en op een mooie tijd aan de wandel gegaan. Een plekje gevonden op de DOC camping aan de voet en gelijk ingecheckt.

Zo kwam het dat we om 12u al aan de wandel waren de Hooker Valley Track. Gewapend met gevuld rugzakje, water, camera's etc. zijn we ruim 4 uur onderweg geweest naar de Lake, waar het aardig druk was, en weer terug. "thuis" koffie gezet en ons gesettlet om ons heerlijk te verwonderen over de Japanse geesten, helemaal gewikkeld in kleding en met paraplots, om zo geen sprankje zonneschijn op te vangen. Je moet er van houden maar volgens ons heb je dan weinig plezier op zo'n track.. :(

Gegeten en op tijd in slaap gevallen op oudejaarsavond ...

Dus: Happy Newyear to all of you!! We hopen dat jullie allemaal een heel gezellig oud en nieuw gevierd hebben en wensen iedereen een heel mooi, goed, gelukkig, gezond en liefdevol 2016!

Internet was er natuurlijk niet dus dit zitten we nu in Christchurch op onze laatste avond in Nieuw Zeeland ons voor te bereiden op het vertrek naar Sydney morgenmiddag. Zometeen inpakken zodat we morgen overdag eerst nog even iets leuks kunnen doen, als ter tenminste iets open is. Daarna de camper inleveren en om 16.55 vliegen, carpe diem.

Iedereen tot de volgende keer, benieuwd waar en wanneer dat is.