2015: Nieuw Zeeland, Australië en Hawaii - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Appie en Agniet Jong - Swart - WaarBenJij.nu 2015: Nieuw Zeeland, Australië en Hawaii - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Appie en Agniet Jong - Swart - WaarBenJij.nu

2015: Nieuw Zeeland, Australië en Hawaii

Door: Agniet Swart

Blijf op de hoogte en volg Appie en Agniet

03 December 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur

Gisteren aangekomen na een half leeg vliegtuig van A'dam naar Dubai en een vol en veel kleiner vliegtuig naar Kuala Lumpur. Dat was even een contrast. Volledig gaar in bed gestort en later op de avond nog een Mac gepakt, oversteken en voila. Daarna weer lekker verder geslapen tot 7.30 u.

Vandaag, donderdag 4 december, in Kuala Lumpur met citytour en countrytour mee geweest. Koffieproeverij met heel veel zoete koffie, chocolaproeverij met nog veel meer zoets en fruitigs, tjeempie wat gooien die mensen overal wat in. Ontbijt gemist dus dat kwam wel weer uit. Daarna nog naar een batikfabriekje en naar het nieuwe paleis van de Koning. Ja, hier kunnen ze er ook wat van met het koningshuisje - BIG - 's middags verder naar een tinfabriek, de grootste, Selangor Pewter, en naar de Batu Caves met hindoestaanse tempel. Ca. 260 treden fitness, daarna via de file terug naar het hotel. Er is een boel veranderd maar niet allemaal ten goede. Ook hier bijna alleen maar bellende mensen, telefoons overal om je heen en schoon is het allesbehalve. Besloten om in het hotel te eten, dat was de grootste misser tot nu toe. Kon alleen a la carte, Appie z'n bestelling was helemaal niet doorgekomen en de Malaysian Sate van mij hebben we gelukkig samen opgegeten onder de fijne klanken van kerstgeklos. Was mij niet bewust van Hindoes en Moslims en affiniteit met Kerst. Rechtstreeks uit Chinatown om de hoek, zat geen smaak aan, enfin. Maar weer oversteken. Terug weer via China Town en lekker een biertje gepakt bij de Reggea Club 2 straten verder op. Temperaturen zijn overigens boven 30 gr. met smog ;) Volgende keer maar weer via een ander land.

• 02 December 2015 - 16:08

Hilly:

Een hele fijne reis, geniet ze en tot volgend jaar!
    Willem en Hilly

• 03 December 2015 - 12:29

Appie En Agniet:

komt helemaal goed. Net de 1e dag in Kuala Lumpur gehad met tours. Nu eten, iPad aan de lader en dan zien wanneer vol voor foto's etc. Groetjes, A&A

• 03 December 2015 - 17:52

Syb En Susan:

Hoi A&A
    Goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen in Kuala Lumpur.Na alle drukte is het nu volop genieten van al het mooie om je heen.
    Volgende keer gelijk maar naar de Mac.Dan weet je tenminste wat je krijgt te eten.
    He buurtjes een goede reis en genietse.
    Groetnis ut in fris en wynerich Nijlân Syb en Susan